.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فيش‌هاي سرسام‌آور برق در مازندران قابل تحمل نيست

امام جمعه رامسر گفت: فيش‌هاي سرسام آور برق در مازندران قابل تحمل نيست.

حجت الاسلام و المسلمين عبدالرحمن باقرزاده در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز رامسر گفت: گرماي طاقت فرساي تابستان امسال امري الهي است اما ما بايد تلاش كنيم تا كه از فشار گرماي تابستان فشار جديدي بر مردم وارد نشود، اينكه استان مازندران در اين شرايط سخت يك استان معتدل به حساب مي‌آيد، يك حرف جدي است كه از هر شوخي شوخي‌تر است.
‌وي افزود: البته اين مصوبه مربوط به وزراي دوران قبل است اما بايد بدانند كه در اين شرايط گرماي طاقت فرسا مصرف انرژي امري لازم است و اين فيش‌هاي سرسام‌آور برق براي مردم ما قابل تحمل نيست، چگونه فيش‌هاي برق در استان گيلان به صورت گرم محاسبه مي‌شود اما در استان مازندران كه همجوار آن است، به صورت استان غيرگرم و از آن گذشته بخش خنده‌دار آن اين است كه مبالغ بر اساس استان غير‌گرم محاسبه شده است و‌ روي فيش‌ها ذكر كردند كه به دليل گرماي بالاي هوا لطفا صرفه‌جويي ‌كنيد.
‌وي تصريح كرد: اين دو مبحث چه سنخيتي با هم دارند.
امام جمعه رامسر در ادامه خطبه‌هاي خود دو چيز را از استاندار مازندران خواستار شد، اول اينكه استاندار با بررسي اين موضوع ترتيبي اتخاذ كند تا مشتركان فعلا اين هزينه‌هاي سرسام‌آور و گزاف را پرداخت نكنند تا در اين خصوص تصميم‌گيري شود و تعديل مبالغ انجام پذيرد و ديگر اينكه استاندار از وزير مربوطه دعوت كند و در همين استان بدون وسايل سرمايشي و خنك‌كننده جلسه‌اي پيرامون اين موضوع برگزار كنند تا وزير نيز متوجه اين گرماي طاقت‌فرسا شوند.
‌وي در پايان افزود: ما بحث صرفه‌جويي را نيز در جايگاه خود داريم اما در اين گرماي طاقت‌فرسا نمي‌توانيم مردم را مجبور كنيم كه از سيستم سرمايشي استفاده نكنند.
باقرزاده شناسنامه ماه مبارك رمضان را نزول قرآن دانست و گفت: خداوند در معرفي اين ماه مبارك تكيه بر نزول قرآن مي‌كند و در روايات نيز اين ماه بهار قرآن ناميده شده است.
وي افزود: كتاب‌هاي علمي دوران و زمان خاصي دارند و پس از طي كردن دوران و زمان خود كهنه مي‌شوند و به طور كل خاصيت زمان اين است كه هر چيز را كهنه مي‌كند اما قرآن كتابي است كه نه تنها در دوران‌هاي مختلف كهنه نشده است بلكه بر تازگيش نيز افزوده شده است.
باقرزاده بيان داشت: در هر دوران هر كس به اندازه زمانش چيزهايي از قرآن خارج مي‌كند و در احاديث آمده است كه زمان قرآن را تفسير مي‌كند.
امام جمعه رامسر در ادام سخنان خود گفت: حجاب‌هايي بر قرآن است كه پيشرفت‌هاي علمي در دوران‌هاي مختلف آن را كنار مي‌زند زيرا قرآن معجزه جاويدان است و ابدي فرستاده شده است.
وي افزود: ما بايد در ماه مبارك رمضان در قرآن تدبر كرده و در خواندن آن همت مضاعف داشته باشيم.
خطيب جمعه رامسر پس از تسليت عام الحزن و تبريك ولادت با سعادت امام حسن مجتبي(ع) گفت: نيمه ماه مبارك رمضان ولادت امام حسن مجتبي(ع) را داريم كه در دستگيري از فقرا شهره بود و كريم اهل البيت(ع) معروف شده است.
وي افزود: ماه رمضان ماه تاسي به اين امام بزرگوار است، در نظام اسلامي ما مردم ما نوع‌دوستي را به حد اعلا به نمايش گذاشته‌اند كه نمونه‌هاي بارز آن كمك‌هاي وافر آنان به مراكزي از قبيل بهزيستي و كميته امداد است كه دو مركز مطمئن براي كمك‌رساني به خانواده‌هاي آبرومند و نيازمند در جامعه‌اند.
باقرزاده تصريح كرد: آمار كمك رساني‌ها در اين بخش افتخارآفرين است.
وي در ادامه يكي از زيباترين جلوه‌هاي نظام اسلامي را وحدت و انسجام دانست و گفت: وحدت و انسجام جلوه زيباي نظام جمهوري اسلامي است كه ما را هميشه و در همه جا پيروز ميدان قرار مي‌دهد.
امام جمعه رامسر گفت: در طول 20 سال گذشته هميشه دشمنان ما عربده و نعره مي‌كشند و انتظار دارند كه جمهوري اسلامي از در ضعف وارد شده و عقب‌نشيني كند با انواع و اقسام تحريم‌ها ما را تحت فشار قرار داده‌اند، ولي مي‌بينند كه ما نه تنها از در ضعف و سستي وارد نشديم بلكه قوي‌تر و قدرتمندتر از هميشه وارد عرصه‌هاي نبرد شده‌ايم و پيروز ميدان بوده‌ايم.
وي به استناد سخنان مقام معظم رهبري افزود: همه دنيا مي‌دانند كه ما اهل منطق و مذاكره هستيم اما كساني كه دم از مذاكره و منطق مي‌زنند، بايد بدانند كه مذاكره در فضاي تحريم معنا ندارد، دشمنان ما بايد بدانند كه در ميز مذاكره طرف پيروز جمهوري اسلامي خواهد بود، زيرا ملت‌ها نگاه به دولت‌هاي ترسو نمي‌كنند.
وي بيان داشت: دنيا دنياي بيداري است و مي‌داند كه نمي‌توان از يك طرف تحريم كرد و طرف ديگر دعوت به مذاكره كرد، شركت‌هاي بين‌المللي و اروپايي امروزه خود اعتراف كرده‌اند كه در تحريم‌هاي ايران اين كشور ايران نيست و ضرر خواهد كرد بلكه اين ما هستيم كه ضرر مي‌كنيم و دستمان از سرمايه‌گذاري در ايران كوتاه شده است، نمي‌توانيم از فرصت سرمايه‌گذاري در ايران استفاده كنيم.
وي ادامه داد: دشمنان اعلام كردند حال كه ايران مي‌تواند سوخت خود را از روسيه تامين كند، نيازي به غني سازي اورانيم ندارد اما دولت بايد قدرتمندانه 20 هزار مگابايت برق هسته‌اي را آينده در توليد داشته باشد، ما چگونه مي‌توانيم به شما اعتماد كنيم وقتي كه ما مي‌توانيم خود سوخت هسته‌اي توليد كنيم چرا محتاج شما باشيم.
باقرزاده تصريح كرد: چرا ما توليدكننده و شما خريدار نباشيد، ملت‌هاي دنيا اين حيله شما را متوجه خواهند شد.
وي در ادامه با اشاره به نزديك بودن روز پزشك گفت: تلاش‌هاي اين عزيزان متعهد جامعه را نبايد ناديده بگيريم البته درآمدهاي نامشروع برخي اين افراد نيز سبب شده است كه مردم به آنها بي‌اعتماد شوند كه بايد تلاش كنيم اين شرايط را از بين ببريم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانيها 30 مرداد 1389
ما مازندرانيها اعتراض نسبت به گراني برق از پرداخت قبض برق اين دوره خود داري مي كنيم
مريم 30 مرداد 1389
خداييش كسي كه به فكر مردم اين استان هست؟نيست؟هست؟نيست؟........
نا شناس 30 مرداد 1389
چه کسی گفته قبض گیلان را بر اساس نواحی گرم محاسبه می کنند؟اینجا هم مثل مازندران هزینه برق آسایش رو از مردم گرفته است.بدون کولر هم امکان ندارد.باید حتما یک تجدید نظر اساسی در منطقه بندیها شود...
نا شناس 30 مرداد 1389
در زمینه افزایش قبض برق یقینا مصرف بدلیل گرمای زیاد بالا بوده و نمیتوان بر کارکنان و مدیران خرده گرفت ولی بنده به چند دلیل در سال جاری به اداره برق ساری واقع در خیابان انقلاب چهار راه برق مراجعه کردم.واقعا شما نه برای تهیه خبر بلکه برای نظرسنجی هم که شده سری به این اداره بزنید. درصد بالائی از مراجعین اصلا هیچ پاسخی نمی گیرند.اگر بتوانند مدیر مجموعه را ببینند (که امر بعیدی است چرا که غالبا در مکانی خارج از اداره جلسه دارد. ) او نیز این مشکل را به معاونش ارجاع میدهد . و معاون نیز این مشکل را به یکی از بخشها ارجاع میدهد . یکی از کارشناسان ان بخش درخواستتان را می گیرد و احتمالا مشخصات و ادرستان را . اگر دفعه بعد مراجعه کردی که به احتمال قریب به یقین ان کارشناس در محل کار حضور ندارد . و اگر حضور داشته باشد احتمالا مشکلی نبوده و شما بی جهت مراجعه کردی. و شما از مراجعه به این اداره خسته میشوی و طبیعتا مشکلت حل شده .امیدوارم یک خانه تکانی مدیریتی در این مرکز برای رفاه حال مردم صورت گیرد.
نا شناس 31 مرداد 1389
دست نمایندگان مجلس درد نکند درد دل مردم مازنی را در مجلس مزنند.؟؟؟؟|||| مدیران استان جای خود دارد .شرکت برق گاز جطور ؟؟ برنامه 8/30 کجست ؟؟نکند به انها هم اثر کرده؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.